Nou, dit wordt 'm dan....
Mijn eerste post op mijn 1e blogje!
Tja... en dan rest dus de vraag... Wat zal ik eens gaan schrijven.. :?
Nu had ik bedacht dat ik jullie (wie "jullie" dan ook maar mag zijn :\$) eens ga verblijden met een aantal quotes. Bij deze dus!

"Het duister is oorsprong en bestemming, het licht een tragisch intermezzo."
Bergman
 
"Vooral de eeuwigheid heeft een duister verleden."
Karel Jonckheere
 
"The subtlest and most pervasive of influences are those which create and maintain the repertory of sterotypes."
Walter Lippman
 
"Velen verliezen hun verstand niet omdat ze er geen hebben."
A. Schopenhauer

"Als je altijd in iemands voetsporen treedt, kun je hem nooit inhalen."
Francois Truffaut
 
"Sommigen zijn linkshandig, anderen rechtshandig, ik onhandig."
Johan Anthierens
 
"Iedereen is volkomen bereid zijn eigen mening met anderen te delen."
Gaby van den Berghe 
 
"Men hoeft niet altijd hetzelfde standpunt in te nemen, want niemand kan je beletten wijzer te worden."
Konrad Adenauer




Leave a Reply.

    Author

    Jorien aka Ceres (aka Para)

    Geboren en wonende te Zwolle
    Getogen te Zwolle en een beetje Kapelle(-Biezelinge) (H)

    Archives

    April 2012
    Juni 2007

    Categories

    All

    RSS Feed