Zoals de titel al zegt moet ik (schoorvoetend) toegeven dat het alweer vijf jaar geleden is dat ik hier voor het laatst iets gepost heb. En in die tijd is er, zoals vrijwel altijd, veel gebeurt en veranderd... Onze lieve zoon is al 6,5 jaar oud en zit in groep 3. Er zijn mensen ziek geworden, sommigen zijn beter geworden, anderen blijven ziek of zijn overleden en er zijn weer nieuwe wondertjes geboren. We hebben gestudeerd en gewerkt, zijn gestopt met een opleiding, hebben een nieuwe baan gekregen die we weer zijn kwijtgeraakt en ga zo maar verder.... Maar de meest ingrijpende veranderingen staan echter nog voor de deur, we gaan binnenkort verhuizen! Aangezien we naar Apeldoorn gaan verhuizen betekent dat dus een hoop veranderingen in 1 keer... Zoals een andere basisschool voor D, voor beiden een nieuwe baan en een andere omgeving in een ander huis. Maar.... ik kan niet wachten!!!!!

Met betrekking tot deze site: ik ben van plan hier weer wat meer tijd aan te gaan besteden. Gezien de verhuizing zal ik vast een tijdje niets kunnen posten maar afgezien van die periode zal ik toch met grotere regelmaat oa mijn blogje (beter) gaan bijhouden. Wel denk ik dat er wat andere onderwerpen langs gaan komen dan (alleen) muziek. Maar welke? Dat weet ik zelf nog niet! :P

(K)(L)(K) !

Ceres



Leave a Reply.

    Author

    Jorien aka Ceres (aka Para)

    Geboren en wonende te Zwolle
    Getogen te Zwolle en een beetje Kapelle(-Biezelinge) (H)

    Archives

    April 2012
    Juni 2007

    Categories

    All

    RSS Feed